Konkurs skierowany jest do sprzedawców okien z okuciami Roto, a jego celem jest wyłonienie sprzedawców, oferujących okna dopasowane do funkcji pomieszczeń, tytułowych przyjaciół rodziny, oraz uwzględniających potrzeby wszystkich mieszkańców domu.
- Chcemy poprzez ten konkurs, oprócz oczywiście zwiększenia sprzedaży rozwiązań Roto TiltFirst oraz NT Designo, uruchomić w sprzedawcach pragnienie rywalizacji w dziedzinie kompetencji zawodowych. By zwiększyć szanse zdobycia nagrody, kreujemy potrzebę zdobywania wiedzy i umiejętności z zakresu sprzedaży okien dopasowanych do funkcji pomieszczeń i oferujemy udział w bezpłatnym szkoleniu - motywy i kulisy przedsięwzięcia wyjaśnia Grzegorz Ewertowski, dyrektor projektu.
Ale w konkursach walczy się przede wszystkim o nagrody. Tym razem premiowanych będzie 5 zwycięskich miejsc, a nagrodami są laptopy i kamery cyfrowe.
- Chcielibyśmy przekonać potencjalnych uczestników, że poprzez rozwój kompetencji zawodowych będą mieć realny wpływ na to, co kupi klient, a tym samym na to, czy zostaną zwycięzcami konkursu - mówi Grzegorz Ewertowski.
Konkurs potrwa od 1 czerwca do 31 grudnia 2009 roku, a rozstrzygnięcie nastąpi w styczniu 2010 roku.