Saint-Gobain z nowym logotypem

2016-06-07 13:53
Saint-Gobain
Autor: Saint-Gobain

Reprezentujący od ponad 40 lat Grupę Saint-Gobain symbol mostu ustępuje miejsca dynamicznemu zarysowi panoramy miasta w żywych kolorach. Działalność marki nabiera nowego znaczenia.

Nowe logo Saint-Gobain - rysunek panoramy miasta - symbolizuje obszar działania marki, czyli przestrzeń, w której żyjemy. Z kolei ciepłe, żywe kolory obrazują emocjonalną więź z klientami i użytkownikami produktów Saint-Gobain. Logotyp odzwierciedla aktualne pozycjonowanie marki oparte na obietnicy projektowania, wytwarzania i dostarczania materiałów poprawiających jakość codziennego życia. Saint-Gobain podkreśla wpływ oferowanych przez Grupę materiałów i rozwiązań na jakość życia codziennego, stawiając nacisk na wartości reprezentowane przez swoją markę, czyli: fachową wiedzę na temat materiałów, kulturę innowacji, zrozumienie potrzeb klienta oraz otwartość i odpowiedzialność.

Zdaniem Pierre-André de Chalendara, prezesa i dyrektora generalnego Saint-Gobain „Materiały i rozwiązania oferowane przez Saint-Gobain projektowane są z myślą o zwiększeniu komfortu w przestrzeni, w której żyjemy - mieszkamy, pracujemy, czy też podróżujemy… Musimy jednak robić to w sposób zrównoważony, dbając o kondycję naszej planety z myślą o przyszłych pokoleniach. Dla nas, te dwa aspekty, czyli jakość codziennego życia i wyzwania dotyczące przyszłości, są nierozłączne, jak dwie strony tego samego medalu.

Saint-Gobain
Autor: Saint-Gobain
Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Nasi Partnerzy polecają

Materiał Partnerski

Materiał sponsorowany

Podziel się opinią
Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE
Czytaj więcej