Polska Izba Przemysłowo-Handlowa Budownictwa współpracuje z agencją PR

2010-06-29 11:00

Polska Izba Przemysłowo-Handlowa Budownictwa rozpoczęła współpracę z agencją Times Square Public Relations, która została konsultantem ds. Public Relations Izby.

PIPHB jest największą i najstarszą, organizacją samorządu gospodarczego, działającą w branży budowlanej od 1990 r. Jest członkiem Krajowej Izby Gospodarczej, aktywnie uczestniczy w pracach Komitetu Budownictwa przy KIG.

Jedną z głównych motywacji nawiązania współpracy pomiędzy stronami, jest obecna sytuacja komunikacyjna w branży budowlanej – zarówno w aspekcie jej sprawnego jak i etycznego funkcjonowania.

Moim zdaniem firmy nie tyle walczą ze sobą o klientów, lecz konkurują, rywalizują – mówi Paweł Babij, wiceprezes Polskiej Izby Przemysłowo-Handlowej Budownictwa.

- Walka to za ostre słowo. Firmy powinny rywalizować ze sobą jakością, terminowością, gwarancją niezawodności, solidnością, a nie koniecznie robieniem czarnego PRu innym. Przede wszystkim muszą pokazywać to, w czym są najlepsze (…) . – kończy wiceprezes PIPHB.

Istnieje jednak nadzieja, iż poziom ten szybko będzie mógł się podnieść.

Jednym z głównych celów stojących przed Partnerami, jest opracowanie skutecznego programu edukacyjnego dla małych oraz średnich przedsiębiorców budowlanych – tak aby mogli samodzielnie tworzyć swój rzetelny wizerunek w mediach.

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Nasi Partnerzy polecają

Materiał Partnerski

Materiał sponsorowany

Podziel się opinią
Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE
Czytaj więcej