Krispol montuje drużynę na EURO 2008

2008-04-30 16:37
Krispol montuje drużynę na EURO 2008
Autor: Krispol Krispol montuje drużynę na EURO 2008

W roku historycznego awansu polskiej drużyny, producent bram garażowych i przemysłowych oraz rolet zewnętrznych i krat rolowanych postanowił zadbać o prawdziwych kibiców-monterów bram garażowych marki Krispol i specjalnie dla nich opracował program motywacyjny "Montujemy Drużynę na EURO".

"W filozofię działalności Krispol wpisuje się m.in. dbałość o najwyższą jakość produktów i serwisu. O ile o jakość produktów możemy zadbać sami, na miejscu - o tyle wysoka jakość serwisu to zasługa naszych partnerów i ich współpracowników. Klient nie buduje zaufania do producenta, opierając się na jego uznaniu wśród przedstawicieli branży. Dla niego ważna jest zarówno renoma producenta, jak i to, w jaki sposób produkty są dostarczane, montowane i serwisowane. Jasnym się więc staje, że ostatnie ogniwo sprzedaży naszych bram - czyli montażyści - tak naprawdę decydują o naszym wizerunku wśród klientów. Dlatego stworzyliśmy program specjalnie dla ekip montażowych, osób, dzięki których pracy wciąż rośnie zaufanie do naszej firmy" - mówi Kamila Radomska-Woźniak, PR Manager Krispol.

"Montujemy drużynę na EURO 2008" to w zasadzie konkurs dla monterów bram garażowych segmentowych, współpracujących z partnerami handlowymi Krispolu. Konkurs polega na zebraniu odpowiedniej liczby naklejek konkursowych dołączanych do zakupionych przez partnerów bram garażowych. Naklejki - wklejane do specjalnych książeczek - uprawniają do odbioru nagród: oficjalnych koszulek reprezentacji Polski na EURO 2008 (za pierwsze 12 naklejek), saszetek w barwach reprezentacji (za kolejne 6 - nagroda dodatkowa) i plecaków w barwach reprezentacji (za kolejne 20 naklejek - nagroda dodatkowa). Konkurs trwa od 3 marca do 16 maja 2008 roku.

W zeszłym roku echem w branży odbiły się dwa programy motywacyjne Krispol. Laureaci pierwszego wyjechali wiosną na wyścigi Formuły 1 na torze w Nuremberg, a zwycięzcy jesiennego konkursu "Akcja: Aktywacja", w marcu tego roku, spędzili intensywny tydzień w największym parku wodnym w Tatrach - Tatralandii na Słowacji. "To, że nasze programy motywacyjne związane są ze sportem i promocją aktywnego życia wynika z naszej strategii marketingowej. Stawiamy na aktywność, dynamiczny rozwój i grę fair play - a to są atrybuty sportowe. Wierzymy, że w zdrowym ciele jest zdrowy duch - rozumiany jako dynamiczne i konsekwentne dążenie do celu, i tę wiarę chcemy przekładać na rzeczywistość, zarówno angażując się w aktywną promocję sportu, wspieranie lokalnych i ogólnopolskich rozgrywek sportowych, jak i właśnie poprzez aktywizację naszych współpracowników" - wyjaśnia Kamila Radomska-Woźniak.

Krispol: Montujemy Drużynę na EURO
Autor: Krispol
Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Nasi Partnerzy polecają
Czytaj więcej