Konsumencki Lider Jakości 2019 dla Cemex Polska

2019-07-31 14:12 opracowanie redakcja na podstawie materiałów prasowych
Konsumencki Lider Jakości
Autor: materiały prasowe

Program Konsumencki Lider Jakości ma na celu wyłonienie najlepszych marek i firm na polskim rynku w opinii konsumentów.

Badanie zbiera opinie konsumentów, analizuje znajomość marki i lojalność użytkowników. Głównym celem programu Konsumencki Lider Jakości jest wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku. Jakość, trwałość, skuteczność i niezawodność to najczęściej wskazywane przez respondentów cechy produktów, które uzyskują tytuł Konsumenckiego Lidera Jakości.

CEMEX w Polsce po raz drugi otrzymał Złote Godło w ramach programu Konsumencki Lider Jakości 2019 w kategorii Cement. O przyznaniu Złotego Godła zadecydowała wysoka jakość oferowanych produktów cementowych, duża dostępność na rynku oraz bardzo dobry stosunek ceny do jakości.

Wysoka jakość świadczonych produktów i usług od zawsze znajduje się u podstaw strategii CEMEX Polska i powinna być nie tylko standardem działalności każdej uznanej firmy, ale także jej przewagą konkurencyjną. Satysfakcja naszych klientów jest dla nas bardzo ważna, dlatego każdego dnia podejmujemy działania podnoszące poziom naszych usług i jakości produktów, a docenienie nas jako Konsumenckiego Lidera Jakości w kategorii „Cement” stanowi potwierdzenie, że dbamy o klienta w wielu wymiarach – mówi Rafał Gajewski, Dyrektor Pionu Handlowego, Członek Zarządu CEMEX Polska.

W ramach programu Konsumencki Lider Jakości firmy mogą zostać wyróżnione Złotym, Srebrnym lub Brązowym Godłem oraz otrzymać wyróżnienie.

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Czytaj więcej