Konkurencja na rynku marketów budowlanych

2016-05-04 15:15
Bricomarché
Autor: Grupa Muszkieterów Pod marką Bricomarché coraz więcej marketów w Polsce

Wydawałoby się, że polski rynek osiągnął poziom nasycenia marketami z obszaru "dom i ogród". Jednak tak nie jest o czym świadczy rozwój marki Bricomarché, która w roku 2015 odnotowała rekordowy wynik finansowy.

Sklepy Bricomarché (należą do Grupy Muszkieterów, tak jak marka sklepów spożywczych Intermarché) w ubiegłym roku osiągnęły obroty 1,46 mld złotych, co w tym przypadku oznacza wzrost o ponad 25% w porównaniu do wcześniejszych wyników sieci. Bricomarché to dzisiaj 121 marketów, w roku 2016 planowane jest otwarcie kolejnych 21 placówek. Jak podaje Grupa Muszkieterów, Bricomarché to dzisiaj nr 1 na rynku supermarketów typu „dom i ogród” oraz nr 4 na rynku DIY (od ang. Do it  Yourself, czyli zrób to sam). Tak szybko wzrastająca liczba nowych sklepów jest możliwa dzięki przejęciu przez firmę konkurencyjnej sieci NOMI.
– Będziemy dokładać wszelkich starań, by utrzymać obecną dynamikę rozwoju sieci w Polsce i wierzę, że się nam to uda – zapewnia Marian Słomiak, pełnomocnik zarządu ds. Bricomarché. Klientów tej sieci przybywa, bo zauważają oni konkurencyjność cenową, poszczególne markety dostosowują się do lokalnych preferencji i dostosowuje działy (Budowanie, Majsterkowanie, Dekoracja, Ogród) do trendów rynkowych i oczekiwań klientów. Firma także podejmuje działania by poprzez szkolenie (e-learning i Akademia Kierowników) pracowników podwyższać  standardy obsługi.
Grupa Muszkieterów ma centralę w Poznaniu w dwóch magazynach oraz supermarketach (w Polsce, Francji, Belgii i Portugalii) zatrudnionych jest ponad 15 tys. osób.

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Nasi Partnerzy polecają
Podziel się opinią
Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE
Czytaj więcej