Glaspol: nowy rok, nowa nazwa, nowe logo

2011-01-06 7:00

Wyniki przeprowadzonych wśród klientów badań oraz dążenie do ujednolicenia marki zdecydowały o przyjęciu przez Glaspol nazwy GLASSOLUTIONS Saint-Gobain. Zmianie ulega także logo firmy.

- Zmiana logo wiąże się również z faktem, że sieć firm przetwarzających szkło należących do Saint-Gobain w toku swojej kilkudziesięcioletniej historii wyrosła na silnego gracza na rynku przetwarzania szkła w Europie - wyjaśnia Denis Xardel, prezes zarządu i dyrektor generalny spółki Glaspol Saint-Gobain. - Nadszedł więc czas przekształceń w pojedynczą markę cechującą się siłą i widoczną pozycją na poziomie globalnym: GLASSOLUTIONS®.

Kształt nowego logo stanowi odniesienie do korzeni GLASSOLUTIONS.

Nazwa pod którą spółka jest zarejestrowana (Glaspol Sp. z o.o.) oraz wszystkie dane rejestrowe pozostają beż zmian.

Strategia Saint-Gobain na 2011 r. polega na wzmocnieniu pozycji światowego lidera w zakresie dostaw materiałów dla domów, mieszkań i pomieszczeń, w których żyjemy, pracujemy, wypoczywamy, robimy zakupy itd., czyli na tzw. rynku habitat. Do tej pory istniało wiele różnych marek należących do Saint-Gobain, które w swojej nazwie i w swoim logo nie nawiązywało do nazwy Grupy. Teraz niemal każde logo spółek koncernu uzyska charakterystyczny dopisek: Saint-Gobain. Tak jak w przypadku spółki Glaspol.

GLASSOLUTIONS
Autor: brak danych
Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Nasi Partnerzy polecają
Podziel się opinią
Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE
Czytaj więcej