Firma H+H od 15 lat na polskim rynku

Firma H+H
Autor: H+H Polska H+H Polska obchodzi 15-lecie

H+H Polska jest częścią duńskiej Grupy H+H, producenta i dostawcy bloczków z betonu komórkowego i silikatów oraz zbrojonych wielkoformatowych elementów dla branży budowlanej. W Polsce H+H obecne jest od roku 2006, ale firma powstała w roku 1909. Historia i doświadczenie zobowiązują...

Wszystko zaczęło się w grudniu 2005. Zakupiono wówczas 5 zakładów: Faelbet SA w Warszawie, Prefabet Puławy Sp. z o.o. w Puławach, H+H Celcon Gorzkowice, Prefabet SA w Lidzbarku Welskim oraz Prevar Sp. z o.o. w Skawinie. Działalność biznesowa H+H Polska ruszyła w roku 2006. Firma znalazła swoje miejsce na rynku i rozwijała się dalej. W roku 2015  nastąpiło przejęcie Grupy PREFABET SA, a w 2018 doszło do połączenia z Grupą SILIKATY Sp. z o.o. Dzięki temu powstał jeden mocny i wyspecjalizowany zespół sprzedażowy, a na rynku polskim pojawiła się rozbudowana oferta produktowa, łącząca w portfolio zarówno silikaty (nowoczesne bloczki i cegły wapienno-piaskowe), jak i wysokiej jakości produkty z betonu komórkowego. 

Od listopada 2013 prezesem zarządu firmy jest Piotr Dauksza, który tak komentuje obecną pozycję firmy na rynku:

– Plusy płynące z fuzji to szanse na szybki rozwój naszej firmy, jak również pakiet korzyści dla samych klientów. Zyskują oni dostęp do kompleksowej oferty materiałów ściennych, zbudowanej w oparciu o doświadczenie produkcyjne i sprzedażowe oraz zaplecze technologiczne obu firm. Od początku działalności H+H zainwestowało w Polsce blisko 0,5 miliarda złotych. Naszym celem jest stałe zwiększanie bezpieczeństwa pracy, troska o środowisko naturalne oraz tworzenie produktów o jak najwyższej jakości, dzięki optymalizacji procesów produkcyjnych. 

Firma H+H od 15 lat na polskim rynku
Autor: H+H Polska Zarówno silikaty, jak i beton komórkowy H+H powstają z naturalnych składników. Oznacza to, że są bezpieczne dla zdrowia, przyjazne dla środowiska, mają dobre parametry wytrzymałościowe i izolacyjne

H+H Polska dzisiaj 

H+H Polska w roku 15-lecia to 800 pracowników i 13 zakładów produkcyjnych. W sześciu z nich produkowany jest beton komórkowy (w Warszawie, Redzie, Lidzbarku, Gorzkowicach, Puławach oraz Żelisławicach), a siedem specjalizuje się w wyrobach silikatowych (w Krukach k. Ostrołęki, Piszu, Jedlance, Leżajsku, Ludyni, Kluczach i Przysieczynie). 

Przewodnim hasłem firmy jest „Partner w budowaniu ścian”. To oznacza, że działania H+H nie kończą się na produkcji. W strategii priorytetem jest również fachowe wsparcie projektantów, wykonawców i inwestorów na każdym etapie budowy. Eksperci H+H doradzają zarówno przy doborze odpowiedniego systemu, służą wsparciem w przypadku pojawienia się pytań czy wyzwań konstrukcyjnych. Jednocześnie powstają materiały edukacyjne, wpierające wykonawców i projektantów w codziennej pracy. Od trzech lat specjaliści H+H uczestniczą w programie edukacyjnym Builder for the Future (a w szczególności Builder for Young Architects). 

H+H Polska jest także firmą zaangażowaną społecznie, szczególnie na poziomie lokalnym. Firma wspiera kluby sportowe, domy dziecka i schroniska dla zwierząt. W trudnym początkowym okresie pandemii koronawirusa pomogła 4 szpitalom kwotą  400 000 zł.

– Jestem dumny, że w ciągu 15 lat rozwinęliśmy się ze średniej firmy w duże, nowoczesne przedsiębiorstwo, którego marka H+H jest widoczna na rynku materiałów ściennych. Według naszych szacunków, w co siódmym budynku w Polsce w ścianach zostały wykorzystane nasze produkty. Naszym celem jest ciągły rozwój produktów i zapewnienie bezpieczeństwa pracowników. Kwestie ochrony środowiska oraz zrównoważonego rozwoju są również bardzo istotne – zapewnia prezes zarządu H+H Polska Piotr Dauksz. 

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Podziel się opinią
Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE
Czytaj więcej