Faktury elektroniczne z Comarch: e-faktura z podpisem elektronicznym

2011-12-16 18:14
Faktury elektroniczne z Comarch: e-faktura z podpisem elektronicznym
Autor: Comarch Rozwiązanie Comarch ECOD eDOC24 oferujące e-fakturę z podpisem elektronicznym usprawnia obieg dokumentów w firmie

ECOD eDOC24 jest rozwiązaniem, które usprawni obieg dokumentów w każdej firmie. Comarch oferuje kompleksową obsługę e-faktur oraz innych typów dokumentów w technologii podpisu elektronicznego.

E-faktura jest w Polsce coraz popularniejszym rozwiązaniem. Wpływa na podniesienie efektywności firmy, w szczególności pracy działu finansowego i logistyki, usprawnia obieg dokumentów. E-Faktura z podpisem cyfrowym pozwala obniżać koszty emisji dokumentów papierowych, a nawet usprawnić terminy płatności.

Comarch ECOD eDOC24 - e-faktura z podpisem elektronicznym

Comarch ECOD eDOC24 to rozwiązanie z rodziny produktów ECOD, zaprojektowane do obsługi e-faktur oraz innych typów dokumentów elektronicznych w technologii podpisu cyfrowego.

W ramach usługi Comarch ECOD eDOC24 firmy otrzymują narzędzie wspierające zarówno sam proces wystawiania dokumentów z podpisem elektronicznym, jak również szybki i bezpieczny sposób przekazywania ich do odbiorcy poprzez różnorodne kanały komunikacyjne. Dostęp do e-faktur (w formie podpisanych dokumentów PDF) jest możliwy za pośrednictwem dedykowanego portalu www, na którym zakładane są konta wszystkim partnerom biznesowym, poczty elektronicznej (e-mail) albo nośników pamięci. Fakt dostarczenia faktury do odbiorców jest każdorazowo potwierdzany e-mailem lub sms-em.

Podpis elektroniczny może być obsługiwany bezpośrednio przez firmę wystawiającą faktury albo przez upoważnionego pracownika Comarch.
Faktury elektroniczne są archiwizowane przez ustawowy okres 6 lat. Dostęp do dokumentów mają wystawca i odbiorca faktury. W razie potrzeby Comarch oferuje możliwość konfiguracji programu i udostępnienie faktur organom podatkowym i Urzędom Skarbowym.

Archiwizacja e-faktur za pośrednictwem Comarch ECOD Archiwum jest zgodna z Rozporządzeniem Ministerstwa Finansów z dn. 17.12.2010 roku. Zastosowanie Comarch ECOD eDOC24 do obsługi faktur elektronicznych jest gwarancją bezpieczeństwa zarówno wystawców, jak i odbiorców e-faktur z podpisem cyfrowym. Rozwiązania zastosowane w eDOC24 są zgodne z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie faktur elektronicznych.

Comarch ECOD eDOC24 – pełen outsourcing informatyczny

Rozwiązanie ECOD eDOC24 umożliwia nie tylko proste, automatyczne wystawianie faktur z podpisem elektronicznym, a wręcz przekazanie odpowiedzialności za przesył i dostarczanie dokumentów elektronicznych firmie Comarch.
Dodatkowym atutem jest to, że wszystkie e-faktury są przechowywane w jednym miejscu. Łatwiej jest wyjaśniać nieporozumienia z partnerami biznesowymi, np. z powodu zaginionych lub błędne wystawionych faktur.

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Nasi Partnerzy polecają
Podziel się opinią
Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE
Czytaj więcej