W tym roku na CERSAIE, na 120-metrowym stoisku Ceramiki Paradyż, zaprezentowanych zostało blisko 40 kolekcji płytek ceramicznych w różnorodnych formatach i stylach. Nowością były płytki ceramiczne o wymiarach 20 x 60 i 25 x 75 cm oraz wyroby wykonane w technologii druku cyfrowego na szkle z użyciem nanopigmentów. Dodatkowo pokazane zostały kolekcje FIT produkowane ekologiczną metodą pocieniania. Płytki ceramiczne tego typu mają tylko 7,2 mm grubości i zachowują doskonałe parametry techniczne.
Jeszcze kilka lat temu jeździliśmy na CERSAIE, aby obserwować bieżące trendy wzornicze i technologiczne. Obecnie, dzięki wielomilionowym inwestycjom i rozbudowie parków maszynowych w naszych zakładach, sami kreujemy tendencje na rynku. Wpływa na nie bowiem przede wszystkim rozwój technologii produkcji. Nie mniej jednak ważne są dla nas również potrzeby klientów, mówi Iwona Filipczak, rzecznik prasowy Ceramiki Paradyż.
Na targach CERSAIE w Bolonii Ceramika Paradyż zaprezentowała również swoje nowe logo.