Budnex wspiera szpitale w sześciu miastach

2020-05-08 9:49 czem
Budnex pomaga
Autor: Budnex Budnex wspomaga personel medyczny w sześciu miastach

Gorzowska firma Budnex postanowiła pomóc w zwiększeniu bezpieczeństwa pracy pracowników sześciu szpitali, w miastach, gdzie deweloper realizuje swoje inwestycje. W ten sposób Budnex chce pomóc i symbolicznie podziękować medykom za ich zaangażowanie w walce z pandemią koronawirusa.

BRANŻA POMAGA

W dobie kryzysu niesienie pomocy wydaje się oczywiste. Koronawirus zaczyna blokować polską gospodarkę, mimo to, firmy budowlane i związane z budownictwem, które również stają w obliczu trudności, pomagają w walce z koronawirusem. Zbieramy przykłady takiej pomocy, bo to przejawy solidarności i dojrzałego biznesu w obliczu katastrofy, ale przede wszystkim ludzkiej empatii i życzliwości...

Przekonaj się, jak BRANŻA POMAGA

Za blisko 180 tys. zł Budnex zakupił 9 tys. sztuk środków ochrony osobistej, w tym maseczki chirurgiczne (7 tys. sztuk), maseczki z filtrem FFP2, kombinezony ochronne, zapas płynu do dezynfekcji, rękawiczki i termometry. Pomoc trafiła do miast, w których firma od lat prowadzi swoją działalność deweloperską. Prócz Gorzowa, wsparcie uzyskały również szpitale, oddział Pogotowia Ratunkowego i ośrodek pomocy społecznej, które znajdują się w Poznaniu, Szczecinie, Zielonej Górze, Kołobrzegu oraz Dziwnowie i sąsiednim Dziwnówku. Każda z jednostek mogła zamówić najpotrzebniejsze artykuły ochrony osobistej.

Nadzwyczajna sytuacja z jaką mamy do czynienia aktualnie w Polsce wymaga zdecydowanych kroków. Właśnie dlatego podjęliśmy decyzję o wsparciu małych ojczyzn, których czujemy się częścią przez lata działalności deweloperskiej. Dla każdego z miast, w którym mamy swoje biuro sprzedaży, przeznaczyliśmy 30 tys. zł na walkę z rozprzestrzenianiem się COVID-19 – mówi Krzysztof Nuckowski, prezes Budnex.

Budnex realizuje inwestycje w trzech województwach zachodniej Polski – lubuskim, wielkopolskim i zachodniopomorskim. Prócz nieruchomości na cele mieszkaniowe, deweloper znany jest również z apartamentowców realizowanych w nadmorskich kurortach. W związku z zagrożeniem epidemiologicznym firma wdrożyła nowe procedury kontaktów z klientami. Mogą oni teraz porozmawiać ze sprzedawcą przez komunikator, skorzystać z video prezentacji, a nawet obejrzeć film pokazujący wybrane przez nich mieszkanie, klienci mogą też korespondencyjnie podpisać umowę rezerwacyjną.

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Podziel się opinią
Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE
Czytaj więcej