Beam: doświadczenie pozwala się odnaleźć na trudnym rynku

2016-12-05 17:27
beam centralny odkurzacz
Autor: Beam P. Podbielski S. J

Rok 2016 nie jest najlepszy dla firm związanych z budownictwem. Koniunktura spada, nowych przetargów publicznych w obszarze infrastruktury jest mniej niż się spodziewano, inwestorzy prywatni są wstrzemięźliwi, inwestycje mieszkaniowe co prawda mają się nieźle, ale eksperci wróżą i na tym rynku spowolnienie... Jaki był mijający rok zapytaliśmy Krzysztofa Morgownika, Product Managera z Beam  P. Podbielski S. J.

Jak rok 2016 i swoją sytuację ocenia firma Beam?

Firma Beam jest firmą z wieloletnim doświadczeniem. Tego typu sytuacja rynkowa nie jest czymś, z czym mamy do czynienia po raz pierwszy. Doświadczenie nasze i naszych kontrahentów pozwala na odnalezienie się na rynku, jako lider sprzedaży odkurzaczy centralnych.

Z jakimi największymi barierami trzeba się zmagać by utrzymać rynkową konkurencję?

Rzetelność informacji, jakie są kierowane przez konkurencie do klienta. Często zdarza się, że klient zostaje wprowadzony w błąd bądź informacja, jaka dociera do niego jest nie rzetelna. Kolejnym istotnym czynnikiem jest niestabilność waluty.

A może coś w otoczeniu biznesowym zmieniło się na plus?

Sytuacja w biznesie motywuje do działania. Staramy się przystosować do zmieniającego się rynku i uzyskać jak najwięcej korzyści w postaci nowych doświadczeń oraz wiedzy o potrzebach naszych klientów.

Czego możemy oczekiwać w nowym roku? Czy 2017 przyniesie zmiany na lepsze czy na gorsze?

Niestety sytuacja rynkowa na następny rok wygląda mało obiecująco, budowlanka spowalnia, co spowoduje zmniejszeniem rynku.

Powrót na stronę z życzeniami

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Podziel się opinią
Grupa ZPR Media sprzeciwia się głoszeniu opinii noszących znamiona mowy nienawiści przepełnionych pogardą czy agresją. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, powiadom nas o tym, klikając zgłoś. Więcej w REGULAMINIE
Czytaj więcej