Serwis Novoferm bram przemysłowych i ramp przeładunkowych – nowoczesny i przyjazny dla klientów

2021-03-01 0:56 Materiał sponsorowany materiał firmy Novoferm
Serwis Novoferm
Autor: Novoferm Serwisanci Novoferm wykonują obowiązkowe przeglądy gwarancyjne i pogwarancyjne bram przemysłowych, ramp przeładunkowych i uszczelnień, a także przyjeżdżają do naprawy awarii

Novoferm Polska wspomaga swoich klientów, wciąż doskonaląc usługę serwisu dla bram przemysłowych i ramp przeładunkowych. Oferta ta opiera się na mobilnych zespołach technicznych, a także na nowoczesnym systemie zarządzania zgłoszeniami. Dzięki temu kontrahenci otrzymują pomoc techników Novoferm zawsze wtedy, gdy jej potrzebują.

Serwis Novoferm skutecznie i szybko reaguje na potrzeby klientów. Nie tylko dba o dobór fachowej kadry technicznej, ale także stale rozszerza sieć podwykonawców.

Serwis Novoferm czynny całą dobę

W przypadku awarii bramy przemysłowej lub rampy przeładunkowej, wystarczy, że kontrahent zadzwoni do serwisanta, a niezależnie od pory dnia czy nocy otrzyma od niego wsparcie.

Nasi serwisanci pracują 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. Jeśli dojazd nie jest w danym momencie możliwy (np. w nocy), jesteśmy w stanie udzielić pomocy doraźnej, np. dzięki filmom nagranym telefonem, na podstawie których serwisant może ustalić z klientem rodzaj usterki i plan działania, aby następnego dnia wysłać ekipę serwisową – wyjaśnia Jakub Pomagier, dyrektor serwisu Novoferm Polska.

Serwis Novoferm nie tylko do zadań specjalnych

Klienci Novoferm Polska mogą liczyć na wsparcie serwisu nie tylko, gdy zdarzy się awaria i konieczna jest natychmiastowa interwencja fachowców. Serwisanci wykonują także przeglądy gwarancyjne i pogwarancyjne wszystkich produktów Novoferm, a także innych producentów, w tym: bram przemysłowych, ramp przeładunkowych i uszczelnień. W ramach przeglądu sprawdzają m.in. części, które podlegają największemu obciążeniu i ulegają najszybszemu zużyciu. Koncentrują się także na elementach związanych z bezpieczeństwem użytkowania danego produktu, weryfikując działanie fotokomórek, kurtyn świetlnych, zabezpieczeń lin przed pęknięciem czy sprężyn naciągowych. Każdy przegląd okresowy kończy sporządzenie protokołu, w którym odnotowane są wszelkie wykonane prace oraz informacje na temat stanu technicznego serwisowanych produktów.

Bramy przemyslowe Novoferm
Autor: Novoferm Centrale sterujące bram przemysłowych i ramp przeładunkowych Novoferm (podłączone do sieci internetowej) informują serwisantów i klienta o zbliżającym się terminie przeglądu lub o konieczności wymiany określonych części

Novoferm Polska stawia na dobre praktyki, przypominając klientom np. o systematycznej wymianie oleju. W rampach przeładunkowych powinien być on wymieniany minimum co 2 lata, a jego poziom w zbiorniku uzupełniany na bieżąco, jeśli jest zbyt niski. Regularne uzupełnianie i wymiana oleju przedłużają żywotność pomp hydraulicznych, zmniejszają awaryjność rampy przeładunkowej i liczbę nieplanowanych przestojów. Dlatego zawsze pamiętamy o tym elemencie podczas wezwania do klienta. Ważna jest także wymiana sprężyn skrętnych (co określoną liczbę cykli), którą możemy zaprogramować w naszych centralach sterujących – w odpowiednim momencie wyświetla się informacja o konieczności wezwania serwisu – tłumaczy Jakub Pomagier.

Nowoczesny i wciąż rozwijający się serwis Novoferm

Obsługa kontrahentów Novoferm Polska odbywa się płynnie, m. in. dzięki wprowadzeniu zintegrowanego systemu zarządzania zgłoszeniami klientów. Jak działa on w praktyce? Generuje numery zgłoszeń i przydziela je klientom, powiadamiając o zmianie statusu zgłoszenia oraz udostępniając im historię działań. Ale to nie wszystko. System umożliwia użytkownikowi, np. szefowi utrzymania ruchu, także taką konfigurację konta, że może on śledzić status spraw zgłaszanych przez służby techniczne we wszystkich obiektach, za które odpowiada. Ponadto dzięki systemowi można automatycznie monitorować stany części zamiennych, takich jak segmenty i sprężyny skrętne, które są produkowane w podpoznańskim zakładzie Novoferm.

Ten nowoczesny, zintegrowany i wciąż rozwijający się serwis mobilny korzysta z lokalizatorów GPS w samochodach serwisowych i z oprogramowania, które automatycznie przydziela nowe zgłoszenia, kierując je do najbliższego serwisanta. Dzięki temu sprawniejsza staje się obsługa zleceń, a technicy szybciej docierają na miejsce awarii.

Dodatkowo centrale sterujące bram i ramp (podłączone do sieci internetowej) informują serwisantów i klienta o zbliżającym się terminie przeglądu lub o konieczności wymiany określonych części. Taki komunikat jest wysyłany e-mailem lub przez SMS.

Wciąż udoskonalane praktyki serwisowe są wyróżnikami jakości Novoferm. Dlatego klient, który korzysta z naszych usług serwisowych, nie martwi się o długie i nieplanowane przestoje czy kosztowne naprawy – nie ma wątpliwości Tomasz Chmielewski, Dyrektor Zarządzający Novoferm Polska.

Zobacz, jak działa serwis Novoferm lub zadzwoń: 501 229 499 i sprawdź

Partnerzy
Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Czytaj więcej