Zobacz zdjęcia komory startowej tunelu średnicowego w Łodzi dla największej w Polsce tarczy TBM

Marzena Sarniewicz

Tunel Średnicowy
Fot.: Soletanche

Tunel Średnicowy

Komora startowa tunelu średnicowego wraz z dojazdem tzw. wanną, wykonane w technologii ścian szczelinowych

Tunel Średnicowy
Fot.: Soletanche

Tunel Średnicowy

Wykonanie dojazdu do komory startowej tzw. wanny w technologii ścian szczelinowych gr. 80 cm. Głębokość wykopu 18,5 m

Tunel Średnicowy
Fot.: Soletanche

Tunel Średnicowy

Gotowy szacht komory startowej tunelu średnicowego dla tarczy TBM średnicy 13,04 m

Tunel Średnicowy
Fot.: Soletanche

Tunel Średnicowy

Aby wybudować komorę startową firma Soletanche wykonała obudowę wykopu głębokiego w technologii ścian szczelinowych z wykorzystaniem wodoszczelnego złącza CWS® na planie koła

Tunel Średnicowy
Fot.: Soletanche

Tunel Średnicowy

Plac budowy komory startowej dla tunelu średnicowego w Łodzi

Tunel Średnicowy
Fot.: Soletanche

Tunel Średnicowy

Soletanche Polska wykonuje projekt oraz realizację dwóch strategicznych obiektów tunelu średnicowego w Łodzi: komorę startową dla największej w Polsce tarczy TBM (śr. 13 m) oraz dla mniejszej (śr. 8,7 m)

Tunel Średnicowy
Fot.: Soletanche

Tunel Średnicowy

Grubość ścian szybów startowych tunelu średnicowego wynosi 80 cm, głębokość 35 m p.p.t.

Zobacz następną galerię
Najnowsze zdjęcia z budowy Południowej Obwodnicy Warszawy (październik 2020)
Najnowsze zdjęcia z budowy Południowej Obwodnic...

Najnowsze zdjęcia z budowy Południowej Obwodnicy Warszawy (październik 2020)

Zamknij galerię
email