
Metro Zacisze (Targówek) – 1,5 tys. pasażerów dziennie
Zacisze to najsłabiej wykorzystywana stacja metra w Warszawie. Korzysta z niej 1,5 tys. pasażerów dziennie, podczas gdy z najpopularniejszej stacji Centrum – 44,8 tys. pasażerów.
Źródło: Szymon Starnawski/Grupa Murator

Metro Zacisze (Targówek) – 1,5 tys. pasażerów dziennie
Stacja Zacisze powstała na osiedlu domków jednorodzinnych, co wyjaśnia jej słabe wykorzystanie.
Źródło: Metro Warszawskie

Metro Szwedzka (Praga-Północ) – 3,6 tys. pasażerów dziennie
Stację Szwedzka zbudowano na obrzeżach zabudowy, przy zajezdni autobusowej i opuszczonych budynkach poprzemysłowych.
Źródło: Szymon Starnawski/Grupa Murator

Metro Szwedzka (Praga-Północ) – 3,6 tys. pasażerów dziennie
Popularność stacji Szwedzka zapewne wzrośnie w związku z budową tuż obok osiedla Bohema Praga.
Źródło: Szymon Starnawski/Grupa Murator

Metro Targówek Mieszkaniowy (Targówek) – 5,9 tys. pasażerów
Choć stacja Targówek Mieszkaniowy leży pośrodku dużego osiedla, korzysta z niej stosunkowo niewiele osób.
Źródło: Szymon Starnawski/Grupa Murator

Metro Targówek Mieszkaniowy (Targówek) – 5,9 tys. pasażerów
Można zgadywać, że tej stacji odbiera pasażerów jej sąsiadka, stacja Trocka, do której łatwiej jest dojechać z okolicy autobusem.
Źródło: Szymon Starnawski/Grupa Murator

Metro Ulrychów (Wola) – 7,5 tys. pasażerów dziennie
Słabe wykorzystanie stacji Ulrychów wynika z faktu, iż jest ona położona z dala od bloków, obok centrum handlowego.
Źródło: Szymon Starnawski/Grupa Murator

Metro Ulrychów (Wola) – 7,5 tys. pasażerów dziennie
W przyszłości wykorzystanie stacji Ulrychów zapewne wzrośnie, gdyż w pobliżu ma powstać stacja kolejowa.
Źródło: Szymon Starnawski/Grupa Murator

Metro Stare Bielany (Bielany) – 8,4 tys. pasażerów dziennie
Metro Stare Bielany to najsłabiej wykorzystywana stacja na I linii metra, położona wśród niskiej zabudowy.
Źródło: Szymon Starnawski/Grupa Murator

Metro Stare Bielany (Bielany) – 8,4 tys. pasażerów dziennie
Co ciekawe, z tej najsłabiej wykorzystywanej stacji linii M1 korzysta ponad 5-krotnie więcej pasażerów dziennie z najsłabszej stacji linii M2.
Źródło: Szymon Starnawski/Grupa Murator

Metro Słodowiec (Bielany) – 8,8 tys. pasażerów dziennie
Niska liczba pasażerów na stacji Słodowiec zapewne wynika z jej dużego oddalenia od zabudowy.
Źródło: Szymon Starnawski/Grupa Murator

Metro Słodowiec (Bielany) – 8,8 tys. pasażerów dziennie
Stacje na Bielanach są jednymi z najsłabiej wykorzystywanych na całej I linii metra.
Źródło: Szymon Starnawski/Grupa Murator

Metro Wawrzyszew (Bielany – 9,3 tys. pasażerów dziennie
Tej stacji pasażerów odbiera zapewne pobliska, znacznie lepiej skomunikowana stacja Młociny.
Źródło: Szymon Starnawski/Grupa Murator

Metro Wawrzyszew (Bielany – 9,3 tys. pasażerów dziennie
Wszystkie stacje odcinka bielańskiego M1 (poza końcową) osiągają najniższe wyniki, jeśli chodzi o liczbę pasażerów.
Źródło: Szymon Starnawski/Grupa Murator

Metro Marymont (Żoliborz) – 9,3 tys. pasażerów dziennie
Słabe wyniki stacji Marymont są o tyle zaskakujące, że stanowi ona część wielkiego węzła przesiadkowego z tramwajami i autobusami.
Źródło: Szymon Starnawski/Grupa Murator

Metro Marymont (Żoliborz) – 9,3 tys. pasażerów dziennie
W przyszłości obok stacji M1 Marymont ma powstać także stacja czwartej linii metra.
Źródło: Szymon Starnawski/Grupa Murator
Zamknij reklamę za s.
X
Zamknij reklamę
...