Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
Tak wygląda nowa część DK 28 w Kasinie Wielkiej, po naprawie

Tak wygląda nowa część DK 28 w Kasinie Wielkiej, po naprawie

Autor: GDDKiA, Materiały prasowe
Tak wygląda nowa część DK 28 w Kasinie Wielkiej, po naprawie

Tak wygląda nowa część DK 28 w Kasinie Wielkiej, po naprawie

Autor: GDDKiA, Materiały prasowe
Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
Tak wygląda nowa część DK 28 w Kasinie Wielkiej, po naprawie

Tak wygląda nowa część DK 28 w Kasinie Wielkiej, po naprawie

Autor: GDDKiA, Materiały prasowe
Na zabezpieczonym osuwisku zbudowano w żelbetowy ruszt – kratownicę, która łączy wywiercone wcześniej pale.

Na zabezpieczonym osuwisku zbudowano w żelbetowy ruszt – kratownicę, która łączy wywiercone wcześniej pale.

Autor: GDDKiA, Materiały prasowe
Na zabezpieczonym osuwisku zbudowano w żelbetowy ruszt – kratownicę, która łączy wywiercone wcześniej pale.

Na zabezpieczonym osuwisku zbudowano w żelbetowy ruszt – kratownicę, która łączy wywiercone wcześniej pale.

Autor: GDDKiA, Materiały prasowe
Na zabezpieczonym osuwisku zbudowano w żelbetowy ruszt – kratownicę, która łączy wywiercone wcześniej pale.

Na zabezpieczonym osuwisku zbudowano w żelbetowy ruszt – kratownicę, która łączy wywiercone wcześniej pale.

Autor: GDDKiA, Materiały prasowe
Na zabezpieczonym osuwisku zbudowano w żelbetowy ruszt – kratownicę, która łączy wywiercone wcześniej pale.

Na zabezpieczonym osuwisku zbudowano w żelbetowy ruszt – kratownicę, która łączy wywiercone wcześniej pale.

Autor: GDDKiA, Materiały prasowe
Na zabezpieczonym osuwisku zbudowano w żelbetowy ruszt – kratownicę, która łączy wywiercone wcześniej pale.

Na zabezpieczonym osuwisku zbudowano w żelbetowy ruszt – kratownicę, która łączy wywiercone wcześniej pale.

Autor: GDDKiA, Materiały prasowe
Powrót
Tak wygląda nowa część DK 28 w Kasinie Wielkiej, po naprawie
Tak wygląda nowa część DK 28 w Kasinie Wielkiej, po naprawie
Tak wygląda nowa część DK 28 w Kasinie Wielkiej, po naprawie
Na zabezpieczonym osuwisku zbudowano w żelbetowy ruszt – kratownicę, która łączy wywiercone wcześniej pale.
Na zabezpieczonym osuwisku zbudowano w żelbetowy ruszt – kratownicę, która łączy wywiercone wcześniej pale.
Na zabezpieczonym osuwisku zbudowano w żelbetowy ruszt – kratownicę, która łączy wywiercone wcześniej pale.
Na zabezpieczonym osuwisku zbudowano w żelbetowy ruszt – kratownicę, która łączy wywiercone wcześniej pale.
Na zabezpieczonym osuwisku zbudowano w żelbetowy ruszt – kratownicę, która łączy wywiercone wcześniej pale.
Zamknij reklamę za s.
X
Zamknij reklamę
...
powiększone zdjęcie
email