Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Autor: GDDKiA, Materiały prasowe
Rozwiń
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Autor: GDDKiA, Materiały prasowe
Rozwiń
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Autor: GDDKiA, Materiały prasowe
Rozwiń
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Autor: GDDKiA, Materiały prasowe
Rozwiń
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Autor: GDDKiA, Materiały prasowe
Rozwiń
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Autor: GDDKiA, Materiały prasowe
Rozwiń
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Autor: GDDKiA, Materiały prasowe
Rozwiń
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Autor: GDDKiA, Materiały prasowe
Rozwiń
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Autor: GDDKiA, Materiały prasowe
Rozwiń
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Autor: GDDKiA, Materiały prasowe
Rozwiń
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Autor: GDDKiA, Materiały prasowe
Rozwiń
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Autor: GDDKiA, Materiały prasowe
Rozwiń
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Autor: GDDKiA, Materiały prasowe
Rozwiń
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Autor: GDDKiA, Materiały prasowe
Rozwiń
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Autor: GDDKiA, Materiały prasowe
Rozwiń
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Autor: GDDKiA, Materiały prasowe
Rozwiń
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Autor: GDDKiA, Materiały prasowe
Rozwiń
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Autor: GDDKiA, Materiały prasowe
Rozwiń
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Autor: GDDKiA, Materiały prasowe
Rozwiń
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Autor: GDDKiA, Materiały prasowe
Rozwiń
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Autor: GDDKiA, Materiały prasowe
Rozwiń
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Autor: GDDKiA, Materiały prasowe
Rozwiń
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Autor: GDDKiA, Materiały prasowe
Rozwiń
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Autor: GDDKiA, Materiały prasowe
Rozwiń
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Autor: GDDKiA, Materiały prasowe
Rozwiń
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Autor: GDDKiA, Materiały prasowe
Rozwiń
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Autor: GDDKiA, Materiały prasowe
Rozwiń
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Autor: GDDKiA, Materiały prasowe
Rozwiń
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu

Przypomnijmy, że na tym 8,5 -kilometrowym odcinku S1, nazywanym popularnie obejściem Węgierskiej Górki, powstają w sumie dwa tunele. Pierwszy pod masywem Barania, drugi pod Białożyńskim Groniem. Każda nitka będzie miała własną nawę tunelu, więc tak naprawdę powstaną cztery tunele, w których ruch będzie się odbywał tylko w konkretnym kierunku,
Autor: GDDKiA, Materiały prasowe
Rozwiń
Powrót
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Obejście Węgierskiej Górki, na plac budowy dotarła obudowa kolejnego tunelu
Zamknij reklamę za s.
X
Zamknij reklamę
...
powiększone zdjęcie
email