Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
Obwodnica Łomży: Most nad Narwią, najdłuższy w Podlaskiem

Obwodnica Łomży: Most nad Narwią, najdłuższy w Podlaskiem

Na obwodnicy Łomży powstaje sporo ciekawych obiektów inżynierskich. Jednym z nich jest niewątpliwie ogromny, liczący 1205 metrów długości most nad rzeką Narew i całą doliną Narwi. Ma to być najdłuższy tego typu obiekt w województwie podlaskim.
Źródło: GDDKiA
Rozwiń
Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
1300-metrowa estakada nad Nową Hutą S7– najdłuższa budowana metodą nasuwania estakada w Polsce

1300-metrowa estakada nad Nową Hutą S7– najdłuższa budowana metodą nasuwania estakada w Polsce

W okolicy węzła Mistrzejowice powstaje długa na 1300 metrów estakada nad linią kolejową w Nowej Hucie. Jest budowana metodą nasuwania. Jak podaje GDDKiA, jest to najdłuższa, budowana tą metodą estakada w Polsce.
Źródło: GDDKiA
Rozwiń
Budowa mostu na Sanie w Stalowej Woli

Budowa mostu na Sanie w Stalowej Woli

Most na Sanie w Stalowej Woli będzie miał długość 1,76 km i będzie to najdłuższy most na Podkarpaciu w sieci dróg wojewódzkich.
Źródło: GDDKiA
Rozwiń
Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
Most nad Sanem w Stalowej Woli (DW 855)

Most nad Sanem w Stalowej Woli (DW 855)

Most będzie miał długość około 1760 m i pobiegnie nad rzekami: San oraz Bukowa.
Źródło: PUW
Rozwiń
Najdłuższa górska estakada na S1 - budowa obejścia Węgierskiej Górki

Najdłuższa górska estakada na S1 - budowa obejścia Węgierskiej Górki

Jednym z najbardziej widowiskowych obiektów, jaki powstaje w Beskidach na budowie drogi ekspresowej S1, jest prawie kilometrowej długości estakada. Na tej budowie to prawdziwy olbrzym. W najwyższym punkcie obiekt ma wysokość dziesięciopiętrowego budynku, czyli 31 metrów. Budowa estakady powoli zbliża się do finału. Pojawiły się na niej już przeźroczyste ekrany, dzięki którym kierowcom nie umkną piękne górskie widoki. Oczywiście w Polsce buduje się wyższe i dłuższe estakady od tej w Beskidach, ale fakt umiejscowienia jej w górskim terenie wpływa na wyobraźnie.
Źródło: GDDKiA
Rozwiń
Najdłuższa górska estakada na S1 - budowa obejścia Węgierskiej Górki

Najdłuższa górska estakada na S1 - budowa obejścia Węgierskiej Górki

Jednym z najbardziej widowiskowych obiektów, jaki powstaje w Beskidach na budowie drogi ekspresowej S1, jest prawie kilometrowej długości estakada. Na tej budowie to prawdziwy olbrzym. W najwyższym punkcie obiekt ma wysokość dziesięciopiętrowego budynku, czyli 31 metrów. Budowa estakady powoli zbliża się do finału. Pojawiły się na niej już przeźroczyste ekrany, dzięki którym kierowcom nie umkną piękne górskie widoki. Oczywiście w Polsce buduje się wyższe i dłuższe estakady od tej w Beskidach, ale fakt umiejscowienia jej w górskim terenie wpływa na wyobraźnie.
Źródło: GDDKiA
Rozwiń
Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
Obwodnica Łomży: Most nad Narwią, najdłuższy w Podlaskiem

Obwodnica Łomży: Most nad Narwią, najdłuższy w Podlaskiem

Na obwodnicy Łomży powstaje sporo ciekawych obiektów inżynierskich. Jednym z nich jest niewątpliwie ogromny, liczący 1205 metrów długości most nad rzeką Narew i całą doliną Narwi. Ma to być najdłuższy tego typu obiekt w województwie podlaskim.
Źródło: GDDKiA
Rozwiń
Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
Obwodnica Łomży: Most nad Narwią, najdłuższy w Podlaskiem

Obwodnica Łomży: Most nad Narwią, najdłuższy w Podlaskiem

Na obwodnicy Łomży powstaje sporo ciekawych obiektów inżynierskich. Jednym z nich jest niewątpliwie ogromny, liczący 1205 metrów długości most nad rzeką Narew i całą doliną Narwi. Ma to być najdłuższy tego typu obiekt w województwie podlaskim. Obiekt robi wrażenie. Będzie też pełnił funkcję przejścia dla zwierząt, a pod nim znajdą się również cztery drogi wewnętrzne gminy Piątnica oraz przejazd gospodarczy na wale przeciwpowodziowym. Obie nitki mostu będą miały po 22 przęsła na 21 podporach oraz dwóch przyczółkach.
Źródło: GDDKiA
Rozwiń
Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
Estakada nad rozlewiskami Biebrzy na obwodnicy Sztabina, czyli budowanie w wodzie

Estakada nad rozlewiskami Biebrzy na obwodnicy Sztabina, czyli budowanie w wodzie

Nad doliną Biebrzy oraz drogą gminną powstanie estakada o długości 665 m. To największy obiekt na budowie obwodnicy Sztabina. Ale jak skomplikowana jest to budowa, można się przekonać patrząc na zdjęcia z budowy. Drogowcy posadowili podpory estakady w samym środku rozlewiska. Cała budowa estakady sprawia wrażenie, jakby był to plac budowy jakichś urządzeń hydrotechnicznych, a nie obwodnicy miasta.
Źródło: GDDKiA
Rozwiń
Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
Estakada nad rozlewiskami Biebrzy na obwodnicy Sztabina, czyli budowanie w wodzie

Estakada nad rozlewiskami Biebrzy na obwodnicy Sztabina, czyli budowanie w wodzie

Nad doliną Biebrzy oraz drogą gminną powstanie estakada o długości 665 m. To największy obiekt na budowie obwodnicy Sztabina. Ale jak skomplikowana jest to budowa, można się przekonać patrząc na zdjęcia z budowy. Drogowcy posadowili podpory estakady w samym środku rozlewiska. Cała budowa estakady sprawia wrażenie, jakby był to plac budowy jakichś urządzeń hydrotechnicznych, a nie obwodnicy miasta.
Źródło: GDDKiA
Rozwiń
Most w Wolinie nad Dziwną. Przęsła nasuwane przy pomocy barek

Most w Wolinie nad Dziwną. Przęsła nasuwane przy pomocy barek

To bardzo ciekawa konstrukcja. Najpierw powstał ustrój nośny obiektu. Potem na budowę w częściach dotarły łuki metalowych przęseł nowego obiektu. Metalowa konstrukcja najpierw musi zostać zmontowana na brzegu. Potem będzie nasuwana na konstrukcję nośną z lądu.
Źródło: GDDKiA
Rozwiń
Most w Wolinie nad Dziwną. Przęsła nasuwane przy pomocy barek

Most w Wolinie nad Dziwną. Przęsła nasuwane przy pomocy barek

To bardzo ciekawa konstrukcja. Najpierw powstał ustrój nośny obiektu. Potem na budowę w częściach dotarły łuki metalowych przęseł nowego obiektu. Metalowa konstrukcja najpierw musi zostać zmontowana na brzegu. Potem będzie nasuwana na konstrukcję nośną z lądu.
Źródło: GDDKiA
Rozwiń
Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
1300-metrowa estakada nad Nową Hutą S7– najdłuższa budowana metodą nasuwania estakada w Polsce

1300-metrowa estakada nad Nową Hutą S7– najdłuższa budowana metodą nasuwania estakada w Polsce

W okolicy węzła Mistrzejowice powstaje długa na 1300 metrów estakada nad linią kolejową w Nowej Hucie. Jest budowana metodą nasuwania. Jak podaje GDDKiA, jest to najdłuższa, budowana tą metodą estakada w Polsce.
Źródło: GDDKiA
Rozwiń
Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
Najwyższa estakada w Polsce na budowie S19 Babica - Jawornik

Najwyższa estakada w Polsce na budowie S19 Babica - Jawornik

Na ponad 11 -kilometrowym odcinku drogi ekspresowej S19 Jawornik – Babica drogowcy mają do wybudowania najwyższą estakadę w Polsce. Będzie miała w najwyższym punkcie wysokość ponad 80-metrów. Zmieści się pod nią 26 piętrowy wieżowiec. Budowa tego odcinka S19 rozpoczęła się jesienią 2023 roku – skończy w 2026.
Źródło: GDDKiA
Rozwiń
Powrót
Obwodnica Łomży: Most nad Narwią, najdłuższy w Podlaskiem
1300-metrowa estakada nad Nową Hutą S7– najdłuższa budowana metodą nasuwania estakada w Polsce
Budowa mostu na Sanie w Stalowej Woli
Most nad Sanem w Stalowej Woli (DW 855)
Najdłuższa górska estakada na S1 - budowa obejścia Węgierskiej Górki
Najdłuższa górska estakada na S1 - budowa obejścia Węgierskiej Górki
Obwodnica Łomży: Most nad Narwią, najdłuższy w Podlaskiem
Obwodnica Łomży: Most nad Narwią, najdłuższy w Podlaskiem
Estakada nad rozlewiskami Biebrzy na obwodnicy Sztabina, czyli budowanie w wodzie
Estakada nad rozlewiskami Biebrzy na obwodnicy Sztabina, czyli budowanie w wodzie
Most w Wolinie nad Dziwną. Przęsła nasuwane przy pomocy barek
Most w Wolinie nad Dziwną. Przęsła nasuwane przy pomocy barek
1300-metrowa estakada nad Nową Hutą S7– najdłuższa budowana metodą nasuwania estakada w Polsce
Najwyższa estakada w Polsce na budowie S19 Babica - Jawornik
Zamknij reklamę za s.
X
Zamknij reklamę
...
powiększone zdjęcie
email