Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
Brama garażowa segmentowa

Brama garażowa segmentowa

Im mniej segmentów ma brama, tym mniej połączeń, charakteryzujących się zawsze gorszą izolacyjnością cieplna nić środek segmentu
Autor: WIŚNIOWSKI, Materiały prasowe
Rozwiń
Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
Energooszczędne bramy garażowe

Energooszczędne bramy garażowe

Segmenty bram są tak zbudowane żeby po zamknięciu zazębiały się wzajemnie. Dzięki temu i dzięki umieszczonych między nimi uszczelkom redukuje się mostki termiczne na połączeniu takich elementów
Autor: WIŚNIOWSKI, Materiały prasowe
Rozwiń
Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
Energooszczędne bramy garażowe

Energooszczędne bramy garażowe

Rola napędu do bramy. Liczącym się parametrem jest szybkość mechanizmu obsługującego bramę. Im szybciej będzie się otwierać i zamykać, tym niej chłodnego powietrza dostanie się do budynku
Autor: HӦRMANN, Materiały prasowe
Rozwiń
Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
Energooszczędne bramy garażowe

Energooszczędne bramy garażowe

Ciepłe podproże będzie konieczne, jeśli pod podłogą w garażu znajduje się izolacja termiczna. Pozwoli ono odseparować termicznie warstwę podkładu podłogowego od podjazdu przed bramą
Autor: OKNOBEST, Materiały prasowe
Rozwiń
Magnifying Glass Plus Powiększ zdjęcie
Energooszczędne bramy garażowe

Energooszczędne bramy garażowe

Termoramka. Między prowadnicami ciepłej bramy segmentowej a ścianą powinno się umieszczać profile termoizolacyjne lub wąskie pasy materiału ociepleniowego, aby wyeliminować obwodowy mostek termiczny
Autor: KRISHOME, Materiały prasowe
Rozwiń
Powrót
Brama garażowa segmentowa
Energooszczędne bramy garażowe
Energooszczędne bramy garażowe
Energooszczędne bramy garażowe
Energooszczędne bramy garażowe
Zamknij reklamę za s.
X
Zamknij reklamę
...
powiększone zdjęcie
email