Budowa zakopianki DK 47 Rdzawka - Nowy Targ NOWE ZDJĘCIA
Budowa 16,1 – kilometrowej dwupasmówki to nic innego jak budowa dalszego ciągu nowoczesnej zakopianki.
Zakopianka, czyli DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
Z tej drogi będzie widać Tatry
foto: GDDKiA
Zakopianka, czyli DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
Z tej drogi będzie widać Tatry
foto: GDDKiA
Zakopianka, czyli DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
Z tej drogi będzie widać Tatry
foto: GDDKiA
Zakopianka, czyli DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
Z tej drogi będzie widać Tatry
foto: GDDKiA
Zakopianka, czyli DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
Z tej drogi będzie widać Tatry
foto: GDDKiA
Zakopianka, czyli DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
Z tej drogi będzie widać Tatry
foto: GDDKiA
Zakopianka, czyli DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
Z tej drogi będzie widać Tatry
foto: GDDKiA
Zakopianka, czyli DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
Z tej drogi będzie widać Tatry
foto: GDDKiA
Zakopianka, czyli DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
Z tej drogi będzie widać Tatry
foto: GDDKiA
Zakopianka, czyli DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
Z tej drogi będzie widać Tatry
foto: GDDKiA
Zakopianka, czyli DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
Z tej drogi będzie widać Tatry
foto: GDDKiA
Zakopianka, czyli DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
Z tej drogi będzie widać Tatry
foto: GDDKiA
Zakopianka, czyli DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
Z tej drogi będzie widać Tatry
foto: GDDKiA
Zakopianka, czyli DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
Z tej drogi będzie widać Tatry
foto: GDDKiA
Zakopianka, czyli DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
Z tej drogi będzie widać Tatry
foto: GDDKiA
Zakopianka, czyli DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
Z tej drogi będzie widać Tatry
foto: GDDKiA
Zakopianka, czyli DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
Z tej drogi będzie widać Tatry
foto: GDDKiA
Zakopianka, czyli DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
Z tej drogi będzie widać Tatry
foto: GDDKiA
Zakopianka, czyli DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
Z tej drogi będzie widać Tatry
foto: GDDKiA
Zakopianka, czyli DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
Z tej drogi będzie widać Tatry
foto: GDDKiA
Zakopianka, czyli DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
Z tej drogi będzie widać Tatry
foto: GDDKiA
Zakopianka, czyli DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
Z tej drogi będzie widać Tatry
foto: GDDKiA
Budowa zakopianki DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
Tym odcinkiem zakopianki pojedziemy jeszcze w tym troku. Mowa o nowiutkiej nieco ponad 16-kilometrowej dwupasmówce DK 47 Rdzawka – Nowy Targ
foto: GDDKiA
Budowa zakopianki DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
DK 47 na tym odcinku będzie nowoczesną drogą ruchu głównego przyspieszonego. Trasa będzie miała po dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Sporo tu estakad, droga prowadzi w wykopach, po wiaduktach.
foto: GDDKiA
Budowa zakopianki DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
DK 47 na tym odcinku będzie nowoczesną drogą ruchu głównego przyspieszonego. Trasa będzie miała po dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Sporo tu estakad, droga prowadzi w wykopach, po wiaduktach.
foto: GDDKiA
Budowa zakopianki DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
DK 47 na tym odcinku będzie nowoczesną drogą ruchu głównego przyspieszonego. Trasa będzie miała po dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Sporo tu estakad, droga prowadzi w wykopach, po wiaduktach.
foto: GDDKiA
Budowa zakopianki DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
DK 47 na tym odcinku będzie nowoczesną drogą ruchu głównego przyspieszonego. Trasa będzie miała po dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Sporo tu estakad, droga prowadzi w wykopach, po wiaduktach.
foto: GDDKiA
Budowa zakopianki DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
DK 47 na tym odcinku będzie nowoczesną drogą ruchu głównego przyspieszonego. Trasa będzie miała po dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Sporo tu estakad, droga prowadzi w wykopach, po wiaduktach.
foto: GDDKiA
Budowa zakopianki DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
DK 47 na tym odcinku będzie nowoczesną drogą ruchu głównego przyspieszonego. Trasa będzie miała po dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Sporo tu estakad, droga prowadzi w wykopach, po wiaduktach.
foto: GDDKiA
Budowa zakopianki DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
DK 47 na tym odcinku będzie nowoczesną drogą ruchu głównego przyspieszonego. Trasa będzie miała po dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Sporo tu estakad, droga prowadzi w wykopach, po wiaduktach.
foto: GDDKiA
Budowa zakopianki DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
DK 47 na tym odcinku będzie nowoczesną drogą ruchu głównego przyspieszonego. Trasa będzie miała po dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Sporo tu estakad, droga prowadzi w wykopach, po wiaduktach.
foto: GDDKiA
Budowa zakopianki DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
DK 47 na tym odcinku będzie nowoczesną drogą ruchu głównego przyspieszonego. Trasa będzie miała po dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Sporo tu estakad, droga prowadzi w wykopach, po wiaduktach.
foto: GDDKiA
Budowa zakopianki DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
DK 47 na tym odcinku będzie nowoczesną drogą ruchu głównego przyspieszonego. Trasa będzie miała po dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Sporo tu estakad, droga prowadzi w wykopach, po wiaduktach.
foto: GDDKiA
Budowa zakopianki DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
DK 47 na tym odcinku będzie nowoczesną drogą ruchu głównego przyspieszonego. Trasa będzie miała po dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Sporo tu estakad, droga prowadzi w wykopach, po wiaduktach.
foto: GDDKiA
Budowa zakopianki DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
DK 47 na tym odcinku będzie nowoczesną drogą ruchu głównego przyspieszonego. Trasa będzie miała po dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Sporo tu estakad, droga prowadzi w wykopach, po wiaduktach.
foto: GDDKiA
Budowa zakopianki DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
DK 47 na tym odcinku będzie nowoczesną drogą ruchu głównego przyspieszonego. Trasa będzie miała po dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Sporo tu estakad, droga prowadzi w wykopach, po wiaduktach.
foto: GDDKiA
Budowa zakopianki DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
DK 47 na tym odcinku będzie nowoczesną drogą ruchu głównego przyspieszonego. Trasa będzie miała po dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Sporo tu estakad, droga prowadzi w wykopach, po wiaduktach.
foto: GDDKiA
Budowa zakopianki DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
DK 47 na tym odcinku będzie nowoczesną drogą ruchu głównego przyspieszonego. Trasa będzie miała po dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Sporo tu estakad, droga prowadzi w wykopach, po wiaduktach.
foto: GDDKiA
Budowa zakopianki DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
DK 47 na tym odcinku będzie nowoczesną drogą ruchu głównego przyspieszonego. Trasa będzie miała po dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Sporo tu estakad, droga prowadzi w wykopach, po wiaduktach.
foto: GDDKiA
Budowa zakopianki DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
DK 47 na tym odcinku będzie nowoczesną drogą ruchu głównego przyspieszonego. Trasa będzie miała po dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Sporo tu estakad, droga prowadzi w wykopach, po wiaduktach.
foto: GDDKiA
Budowa zakopianki DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
DK 47 na tym odcinku będzie nowoczesną drogą ruchu głównego przyspieszonego. Trasa będzie miała po dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Sporo tu estakad, droga prowadzi w wykopach, po wiaduktach.
foto: GDDKiA
Budowa zakopianki DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
DK 47 na tym odcinku będzie nowoczesną drogą ruchu głównego przyspieszonego. Trasa będzie miała po dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Sporo tu estakad, droga prowadzi w wykopach, po wiaduktach.
foto: GDDKiA
Budowa zakopianki DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
DK 47 na tym odcinku będzie nowoczesną drogą ruchu głównego przyspieszonego. Trasa będzie miała po dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Sporo tu estakad, droga prowadzi w wykopach, po wiaduktach.
foto: GDDKiA
Budowa zakopianki DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
DK 47 na tym odcinku będzie nowoczesną drogą ruchu głównego przyspieszonego. Trasa będzie miała po dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Sporo tu estakad, droga prowadzi w wykopach, po wiaduktach.
foto: GDDKiA
Budowa zakopianki DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
DK 47 na tym odcinku będzie nowoczesną drogą ruchu głównego przyspieszonego. Trasa będzie miała po dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Sporo tu estakad, droga prowadzi w wykopach, po wiaduktach.
foto: GDDKiA
Budowa zakopianki DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
DK 47 na tym odcinku będzie nowoczesną drogą ruchu głównego przyspieszonego. Trasa będzie miała po dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Sporo tu estakad, droga prowadzi w wykopach, po wiaduktach.
foto: GDDKiA
Budowa zakopianki DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
DK 47 na tym odcinku będzie nowoczesną drogą ruchu głównego przyspieszonego. Trasa będzie miała po dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Sporo tu estakad, droga prowadzi w wykopach, po wiaduktach.
foto: GDDKiA
Budowa zakopianki DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
DK 47 na tym odcinku będzie nowoczesną drogą ruchu głównego przyspieszonego. Trasa będzie miała po dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Sporo tu estakad, droga prowadzi w wykopach, po wiaduktach.
foto: GDDKiA
Budowa zakopianki DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
DK 47 na tym odcinku będzie nowoczesną drogą ruchu głównego przyspieszonego. Trasa będzie miała po dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Sporo tu estakad, droga prowadzi w wykopach, po wiaduktach.
foto: GDDKiA
Budowa zakopianki DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
DK 47 na tym odcinku będzie nowoczesną drogą ruchu głównego przyspieszonego. Trasa będzie miała po dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Sporo tu estakad, droga prowadzi w wykopach, po wiaduktach.
foto: GDDKiA
Budowa zakopianki DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
DK 47 na tym odcinku będzie nowoczesną drogą ruchu głównego przyspieszonego. Trasa będzie miała po dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Sporo tu estakad, droga prowadzi w wykopach, po wiaduktach.
foto: GDDKiA
Budowa zakopianki DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
DK 47 na tym odcinku będzie nowoczesną drogą ruchu głównego przyspieszonego. Trasa będzie miała po dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Sporo tu estakad, droga prowadzi w wykopach, po wiaduktach.
foto: GDDKiA
Budowa zakopianki DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
DK 47 na tym odcinku będzie nowoczesną drogą ruchu głównego przyspieszonego. Trasa będzie miała po dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Sporo tu estakad, droga prowadzi w wykopach, po wiaduktach.
foto: GDDKiA
Budowa zakopianki DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
DK 47 na tym odcinku będzie nowoczesną drogą ruchu głównego przyspieszonego. Trasa będzie miała po dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Sporo tu estakad, droga prowadzi w wykopach, po wiaduktach.
foto: GDDKiA
Budowa zakopianki DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
DK 47 na tym odcinku będzie nowoczesną drogą ruchu głównego przyspieszonego. Trasa będzie miała po dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Sporo tu estakad, droga prowadzi w wykopach, po wiaduktach.
foto: GDDKiA
Budowa zakopianki DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
DK 47 na tym odcinku będzie nowoczesną drogą ruchu głównego przyspieszonego. Trasa będzie miała po dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Sporo tu estakad, droga prowadzi w wykopach, po wiaduktach.
foto: GDDKiA
Budowa zakopianki DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
DK 47 na tym odcinku będzie nowoczesną drogą ruchu głównego przyspieszonego. Trasa będzie miała po dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Sporo tu estakad, droga prowadzi w wykopach, po wiaduktach.
foto: GDDKiA
Budowa zakopianki DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
DK 47 na tym odcinku będzie nowoczesną drogą ruchu głównego przyspieszonego. Trasa będzie miała po dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Sporo tu estakad, droga prowadzi w wykopach, po wiaduktach.
foto: GDDKiA
Budowa zakopianki DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
DK 47 na tym odcinku będzie nowoczesną drogą ruchu głównego przyspieszonego. Trasa będzie miała po dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Sporo tu estakad, droga prowadzi w wykopach, po wiaduktach.
foto: GDDKiA
Budowa zakopianki DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
DK 47 na tym odcinku będzie nowoczesną drogą ruchu głównego przyspieszonego. Trasa będzie miała po dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Sporo tu estakad, droga prowadzi w wykopach, po wiaduktach.
foto: GDDKiA
Budowa zakopianki DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
DK 47 na tym odcinku będzie nowoczesną drogą ruchu głównego przyspieszonego. Trasa będzie miała po dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Sporo tu estakad, droga prowadzi w wykopach, po wiaduktach.
foto: GDDKiA
Budowa zakopianki DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
DK 47 na tym odcinku będzie nowoczesną drogą ruchu głównego przyspieszonego. Trasa będzie miała po dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Sporo tu estakad, droga prowadzi w wykopach, po wiaduktach.
foto: GDDKiA
Budowa zakopianki DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
DK 47 na tym odcinku będzie nowoczesną drogą ruchu głównego przyspieszonego. Trasa będzie miała po dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Sporo tu estakad, droga prowadzi w wykopach, po wiaduktach.
foto: GDDKiA
Budowa zakopianki DK 47 Rdzawka - Nowy Targ
DK 47 na tym odcinku będzie nowoczesną drogą ruchu głównego przyspieszonego. Trasa będzie miała po dwa pasy ruchu w każdym kierunku. Sporo tu estakad, droga prowadzi w wykopach, po wiaduktach.
foto: GDDKiA
Zamknij reklamę za s.
X
Zamknij reklamę
...