GDDKiA odznaczona za najlepszą kampanię społeczną 2010 roku

2011-06-03 11:39

2 czerwca br., do GDDKiA trafiła nagroda w III edycji prestiżowego konkursu Kampania Społeczna Roku, nagradzającego najbardziej skuteczne i interesujące kampanie realizowane w Polsce w roku 2010.

Celem przedsięwzięcia jest promowanie dobrych praktyk w marketingu społecznym. Liczą się zarówno działania reklamowe jak i PR. W Konkursie oceniane jest podejście do poruszanej problematyki, według następujących kryteriów: strategia, autentyczność społecznego przedmiotu kampanii, oryginalność i celowość wykorzystania kanałów komunikacji, wykorzystanie narzędzi komunikacji, ogólna kreatywność kampanii, ocena argumentacji reklamowej, działania PR, efektywność, oraz forma i walory produkcyjne.

Przeczytaj również: Konkurs Innosilesia - RE produkt

Nagrodzona kampania "Jesteś sprawcą jesteś ofiarą" była realizowana w 2010 r. w ramach programu „Drogi zaufania”. Linia kreatywna oparta była na prawdziwych historiach sprawców wypadków drogowych. Narratorami spotów telewizyjnych i radiowych nie byli aktorzy, ale ludzie, których życie uległo diametralnej zmianie po spowodowaniu tragicznego w skutkach wypadku drogowego. Przekazy koncentrowały się na przyczynach najtragiczniejszych wypadków i ich następstwach: psychicznych, społecznych i prawnych. Kampania społeczna programu „Drogi zaufania – program ochrony życia i zdrowia ludzi na drogach krajowych” od 2010 roku jest współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Infrastruktura i Środowisko. Kampanię na zlecenie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad przygotowała agencja Sparing Communication Group.

Czy artykuł był przydatny?
Przykro nam, że artykuł nie spełnił twoich oczekiwań.
Nasi Partnerzy polecają
Czytaj więcej

Materiał sponsorowany